Wiadomości

06.08.2014 - 11:12

Zapraszamy na spotkanie z Dyrekcją, Zarządem i wychowawczyniami:

• 26 sierpnia br. o godz. 17. 15 - rodziców dzieci Oddziału Przedszkolnego;
  • 26 sierpnia br. o godz. 17. 30 - rodziców uczniów kl. I a.
29.06.2014 - 16:53
hp

Rok szkolny 2013/2014 za nami:)
W piątek, podczas uroczystej akademii, zostały wręczone odznaki Wzorowego Ucznia, nagrody książkowe i świadectwa z wyróżnieniem. Pożegnaliśmy też kolegów i koleżanki z klasy VI a. Niestety rozstajemy się też z Panią Dyrektor Katarzyną Jarską, której serdecznie dziękujemy za codzienny uśmiech, troskę i realizację naszych szkolnych potrzeb.
Niech żyją wakacje!

26.06.2014 - 19:28
hp

25 czerwca 2014r. klasy I-III odwiedziły Pana Prezydenta Adama Fudalego. Wycieczka do rybnickiego Urzędu Miasta była bardzo interesująca. Można było osobiście spotkać się z Panem Prezydentem, zasiąść w prezydenckim fotelu i wyobrazić sobie, że się jest…prezydentem miasta. Zobaczyliśmy też miejskie archiuwum, salę obrad i monitoring urzędu. Następnie było wiele konkursów, w których uczniowie chętnie brali udział. A spotkanie z Rybkiem dopełniło pulę wrażeń tego dnia. Było super!

26.06.2014 - 14:29
hp

24 czerwca miała miejsce szczególna uroczystość - Komers kl. VI a. Wśród uśmiechów i wzruszeń szóstoklasiści podziękowali nauczycielom, rodzicom i kolegom za lata nauki w SSP. Zaprezentowali się w pięknej recytacji, śpiewie i tańcach.
Do zobaczenia! Mamy nadzieję, że nie zapomicie o nas i będziecie nas odwiedzać. Powodzenia w gimnazjum!

26.06.2014 - 14:16
hp

Dzisiaj w przedszkolu pluszowe misie
Miały swe święto – tak zdaje mi się!
Były uściski, zabaw tysiące,
Były życzenia i zdjęcia na łące.
Każdy Przedszkolak kocha Pluszaka,
A każdy Pluszak, kocha swego Przedszkolaka.

24.06.2014 - 20:19
hp

W dniach 11-13 czerwca uczniowie klas 4-6 wyjechali do Karpacza. W ciągu 3 dni wiele się wydarzyło: zwiedziliśmy Park Miniatur, podziwiając pracę modelarzy i poznając tajemnice najpiękniejszych na Dolnym Śląsku atrakcji turystycznych, zeszliśmy w mroczne korytarze sztolni uranu, byliśmy świadkami napadu na bank w Western City, poszliśmy w góry, odkryliśmy piękno świątyni Wang i Kościoła Pokoju w Świdnicy, chodziliśmy tajemnymi przejściami w zamku Czocha... To jeszcze nie wszystko, długo by opowiadać. Zabawa była świetna!

23.06.2014 - 18:42
kj

Przez cały rok zbieraliśmy plastikowe nakrętki dla głuchoniemej, niepełnosprawnej ruchowo dziewczynki z Rybnika. Marta urodziła się z czterokończynowym mózgowym porażeniem dziecięcym. Przekazane przez nas nakrętki pomogą Marcie i jej najbliższym w zakupie wózka inwalidzkiego. Do tej pory rodzinie przekazano przez ludzi dobrej woli już 6 ton nakrętek, ale to dopiero połowa wartości wózka.

Pamiętajcie, są ludzie, którzy potrzebują naszej choćby niewielkiej pomocy! Marta dziękuje Wam za każdą przekazaną nakrętkę.

Wykaz podręczników na rok szkolny 2014/2015
23.06.2014 - 14:38
hp

W zakładce "Dokumenty" dostępny jest wykaz podręczników dla oddziału przedszkolnego i klas II - VI na rok szkolny 2014/2015.

19.06.2014 - 20:31
hp

Tuż przed zakończeniem roku szkolnego uczniowie klas młodszych oraz przedszkolaki wzięli udział w XIV Festynie Integracyjnym Specjalnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rybniku. Impreza odbywała się na terenie Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji "Pod Żaglami" w Rybniku. Była wspaniałą okazją do wspólnej zabawy, gdyż towarzyszyło jej wiele atrakcji - gry i zabawy ruchowe, konkursy, pokaz baniek mydlanych, dmuchany plac zabaw, studio urody, pokazy straży pożarnej i wiele innych. Dziękujemy organizatorom za możliwość wzięcia udziału w Festynie.

18.06.2014 - 23:11
kj

Program stypendialny „Mistrzowie matematyki”